生殖&保健&個別化諮詢

愛無國界香港M&M的好孕文

愛無國界香港M&M的好孕文

愛無國界香港M&M的好孕文🤰🏻😊
仔仔9個月了😊

 

我26歲時已計劃要生小朋友,2017第一次去了一間私人診所做Ivf, 5日後,剩下2粒好的胚胎,做埋DNA測試,有一粒冇問題,安排植入,滿以為很有希望,怎料最後都著床不成功。
當時太太很失望傷心,之後我地休息了9個月,喺呢9個月,發現原來好多朋友都有懷孕問題,得知朋友喺北醫成功了,所以我地再下定決心再試一次。
這次我地做足事前準備,食了好幾個月維他命,今次抽卵成功到第五天有14粒,我地先植入兩粒,但好不幸,都不能著床。但今次我地心情冇上次咁失望,平常心去面對。下一個月再去台灣值入兩粒,這次真係成功左啦。
我地好感謝北醫團隊幫忙同綺華嘅幫助支援,我地準備會再去植入再生多一個細佬妹。
我好多朋友都一次成功,什至一結婚就好容易有,記住大家一定唔好比較,做好自己,預備好自己身體,就好快會有你地嘅寶貝,我地得,你地都一定得,一起加油!!

愛捷威跟著我們就是捷徑



發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *