生殖&保健&個別化諮詢

香港龍鳳胎媽媽的好孕文

香港龍鳳胎媽媽的好孕文

香港👦🏻👧🏻龍鳳胎媽媽的好孕文❣️🤰🏻😊
大B是哥哥👦🏻 細B是妹妹👧🏻

2015年開始求孕, 到2016年發現有多囊, 當時都33歲, 因為希望快D生BB, 所以直接選擇 IVF。
當時係香港私家做左抽1 次(得4粒3D)放胎2次(每次2粒), 第一次以為得左, 但原來係空心胎藥流,當時個感覺坐過山車。放完第2次不成功後, 2017年朋友提議下飛左台灣睇BEC, 第一次抽1 放胎1次(1粒3D), 結果又係不成功, 真係好唔開心。
但慶幸發現原來我甲低超標幾倍, 返到香港, 有JM介紹我睇中醫, 希望調理好再出發,當時中醫, 針灸, 食保健品同甲低藥, 運動咩都齊, 大半年後, 2018年再飛台灣。
當時BEC 幫我調整針藥份量, 今次竟然抽到十幾粒, 諗都冇諗過仲有6粒去到D5, 抽完14日再返台灣放雪胎2粒, 我記得個次放胎係我心情最輕鬆既一次, 因為當左去旅行, 食食食。
當驗血知道係得左, 但唔會諗住係2粒都得, 確定2粒都得係回診個日, 醫師照超聲同我A跟B, 當時係呆左下, 仲問醫師你確定嗎? 最後龍鳳BB 終於係2019年4月順利出世。
成個過程真係好感恩BEC同佢既姑娘, 克大, 欣宜同EVA, 仲有幫過我既一班JM。

愛捷威跟著我就是捷徑



發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *