生殖&保健&個別化諮詢

香港WING MAMA 的好孕文

香港WING MAMA 的好孕文

香港Wing mama 的好孕文🤰🏻😊

大豪哥BB 👶🏻已5個月啦😍

 

多年未能自然懷孕,於2017年頭當時我39歲,去台灣旅行順便去初診下翁醫師,當時佢話照到有2粒卵,叫我直接試ivf, 我當然話好啦,唔使打針慳番好多,但係最終佢話E2唔靚同埋得返一粒叫我改做IUI,失敗之後就甘步上我iui之路,之後仁安一年做左3次iui,全部失敗,於2018年2月再去台灣揾翁正式開始ivf,第一次抽3放3,失敗左,再抽有4粒去到day5,就先放2粒,可惜化學左,係2019年7月得翻最後2粒EB,抱住最後一次得就得,唔得就放棄,因為已冇能力再試,好感恩上天賜左個仔仔比我,讓我最後42歲最後生下仔仔,喺呢2年ivf期間,試過有大水泡,大卵泡,及E2問題等等……足足半年也開唔到針,期間睇過中醫,針灸,燒艾,又食大量 supplement,不段上網睇下有咩可以助孕,最终發現最大最大的良藥是放鬆, 雖然我知道講係易做到放鬆係好難,但是真的,希望各位也能用最放鬆既心情去迎接天上的BB,BB們喺遠處會為自己媽媽打氣,妳哋要快啲去迎接寶寶們呀!!

愛捷威跟著我們就是捷徑



發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *